Selamat Datang!!

Sunday 22 September 2013

KURUS Dengan SHAKLEE!!

Kurus dalam masa 5 hari?? 

» Mengarutlah..

Kurus dengan budget RM100 sahaja?

» Dengan RM100, dapat apa je ye?

^Persoalannya, dalam tempoh sebulan, cukupkah masa untuk hilangkan 10-20kg?

Kalau betul ada, memang MAGIC lah!!



Saya sendiri dalam usaha untuk kuruskan badan tapi tidaklah mendambakan penurunan yang drastik. Dan saya tidak mahu kurus dengan pantas tanpa mengetahui apa kandungan ubat yang saya amalkan. Saya ingin kurus dan sihat, bukannya kurus tetapi sakit.

Setelah mencuba pelbagai jenis produk, akhirnya saya dah jumpa produk yang serasi dengan tubuh saya. SHAKLEE pilihan muktamad saya.Tidak lagi berasa pening, tidak lagi alami rasa nak pitam, tak perlu lagi nak pantang makan secara ketat sangat.

Dan hasilnya, dalam 8 BULAN saya berjaya HILANG 15kg!!

Berapa kos saya?!

Kalau dihitung-hitung, kos saya dalam RM1200 sepanjang 8 bulan amalkan produk SHAKLEE ini. RM 1200 untuk 8 bulan, bersamaan dengan RM150 sebulan dan RM5 sehari. Berbaloi kan?!

Cubalah anda bandingan pula dengan kos produk yang sedang anda guna sekarang?? Ambil kalkulator dan kira sekarang!! Jimat banyak kan?

Apa yang saya amalkan?!
Saya cuma ambil ALFALFA 700tab, Lecithin & ESP sahaja. Set Slimming Shaklee yang paling basic.  Dan ianya dah cukup berkesan pada saya.

JADI, MENGAPA ANDA PERLU BAYAR LEBIH??

Nak dapatkan Set Slimming SHAKLEE seperti yang saya amalkan??
Roger saya untuk order.

*Lecithin sedang MELETOP di pasaran. Kalo nak try, memang saya kena order stock cepat-cepat. Di MALAYSIA nie ade berjuta orang yang mahu kurus. Produk-produk SHAKLEE yang tak berapa nak mahal nie mmg menjadi tumpuan.

So, cepat inform saya kalau nak kurus. Saya akan bagi harga menarik + BONUS untuk pelanggan yang membeli dengan saya.

Bonusnya berupa :- "Konsultasi dan Panduan Pemakanan secara PERCUMA."

What?? Tak cukup lagi??

Oklah, ok lah.. ada HADIAH MISTERI menanti 10 Orang Pertama yang order Set Slimming SHAKLEE dengan saya. 

Bukan 1 tapi 2..

Kalau nak hadiah, cecepat order ok..
Tawaran TERHAD untuk 10 YANG PERTAMA sahaja.


Jue (967341)
0195230707


              

No comments:

Post a Comment

ORDER & REGISTER